Meest gestelde vragen (FAQ)
Bezorgen en Afhalen:
Wat is de levertijd van mijn pakket?
De levertijd varieert meestal tussen de 1 en 3 werkdagen, afhankelijk van de grootte van je pakket en de pakketdienst die we gebruiken.
We doen ons best om je bestelling zo snel mogelijk bij je te krijgen!
Ik heb maar 1 product ontvangen terwijl ik er 2 heb besteld. Wat nu?
Als je bestelling in meerdere delen wordt geleverd, wordt dit al tijdens de check-out aangegeven. Wij werken met verschillende leveranciers, waardoor het mogelijk is dat de ene levering iets eerder aankomt dan de andere.
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Mijn bestelling is te laat of niet geleverd. Wat moet ik doen?
We streven ernaar om onze levertijden te respecteren, maar soms kunnen vertragingen optreden. Als je bestelling niet op tijd is geleverd, raden we aan nog een werkdag te wachten. In de meeste gevallen wordt je pakket dan alsnog de volgende werkdag geleverd. We zijn
afhankelijk van de pakketdiensten, net als vele andere bedrijven.
Mijn track & trace geeft aan dat mijn pakketgeleverd is, maar ik heb het nog niet ontvangen. Wat nu?
Als je track & trace aangeeft dat je bestelling is geleverd, maar je hebt deze niet ontvangen, wacht dan nog één werkdag af.
Laat het ons binnen 48 uur weten als je alsnog niet hebt ontvangen. Heb je
dringend je bestelling nodig?
Neem dan contact met ons op, en we zoeken samen naar een oplossing.
Ruilen/Retourneren:
Hoe kan ik een product retourneren?
Klik op de onderstaande link om naar onze retourpagina te gaan, waar je alle informatie vindt over het retourneren van producten: Retourneren bij Louis-Choice
Onderaan de pagina kun je het volledige retourbeleid inzien.
Ik heb een kapot product ontvangen, wat nu?
We vinden het ontzettend vervelend als je een
beschadigd product ontvangt. Om dit snel op te lossen, stuur je een e-mail naar
louis.choice.store@gmail.com
Vermeld het product en voeg de volgende foto's bij:
- Een foto van het product.
- Een foto van de beschadiging of het defect.
- Een foto van de streepjescode.
- Een foto van de buitenkant van de doos.
- Een foto van het verzendlabel op de doos.
Vergeet niet je bestelnummer te vermelden, zodat we je snel kunnen helpen.
Algemene Vragen:
Kan ik mijn bestelling wijzigen nadat ik deze heb geplaatst?
Helaas kunnen we bestellingen niet wijzigen nadat ze zijn geplaatst. Je kunt echter een retour aanvragen zodra je je bestelling hebt ontvangen, en een nieuwe bestelling plaatsen.
Bieden jullie internationale verzending aan?
Momenteel leveren wij alleen binnen Nederland & België. We werken eraan om onze verzendopties in de toekomst uit te breiden naar andere landen.
Wat kan ik doen als ik een verkeerd product heb besteld?
Als je per ongeluk een verkeerd product hebt besteld, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We zullen samen kijken naar de beste oplossing.